Producten
8bf79713a61f150743fb9bd1385669a2.jpg
14b6f3c67ada65822c714db1ea90b57b.jpg
9e0ac075e04c28e2cdec99d03c2d3f0a.jpg
a6960bfcaed691087a06da1268e8b668.jpg
Foto

Ik heb problemen met inloggen op de website
Mocht u onverhoopt problemen hebben met het inloggen op onze website probeer dan uw cookies te verwijderen!
De cookies zijn als volgt te verwijderen:
Internet explorer

Mozila Firefox
Google Chrome
Safari

 

Ik heb ga een bestelling plaatsen op jullie webshop en afrekenen met IDEAL. Wanneer kan Ik mijn bestelde goederen ontvangen.
Wanneer goederen uit voorraad leverbaar zijn, zullen wij de order direct verzenden, order wordt dan binnen 2 werkdagen bij u bezorgd via post.nl. Zijn de artikelen groot of zwaarder dan toegestaan bij post.nl dan worden deze verzonden wij onze vervoerder. Hiervoor nemen altijd telefonisch of per mail contact met u op, om de bezorgdag samen af te stemmen.  Het kan voorkomen dat wij 1 of meerdere artikelen moeten bestellen bij de leverancier. Wij stellen alles in het werk om je hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen. Uiteraard kun je altijd een e-mail sturen naar info@badkamergoedkoop.nl om de status van je order op te vragen. Zodra wij je order kunnen versturen en de betaling goed is ontvangen zal het pakket met Post.nl toegestuurd worden. Je ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging waarmee je het pakket kunt volgen.


Wat zijn de openingstijden van jullie winkel?
Voor een overzicht van onze openingstijden kun je gaan naar onze pagina Contact.

 

Ik wil een product op jullie site bestellen maar deze staat niet in webwinkel?
Het kan zijn dat bijvoorbeeld het productdie je wilt hebben niet op de site staat. Hiervoor kunt U dan het beste even een e-mail sturen naar info@badkamergoedkoop.nl . We kunnen dan u een prijsopgave sturen van de gewenste goederen

 

Mijn bestelde product is kapot of past niet, hoe kan ik het retourneren?
Hiervoor kun je het beste gaan naar de pagina Ruilen en Retourneren. Hier kun je alle informatie vinden die je nodig hebt.